۱۳۹۹ فروردین ۲۸, پنجشنبه

تعبیر خواب لگد زدن و لگد خوردن از دید معبران

تعبیر خواب لگد زدن

تعبیر خواب لگد زدن به شوهر و لگد خوردن از پدر و مادر + دوست دختر و پسر، tabire khab lagad zadan
لگد زدن و لگد خوردن در خواب چه تعبیری دارد؟
تعبیر خواب لگد زردن و خوردن از دوست، همسر، معشوقه، مرده و دیگران و لگد زدن انسان به انسان + لگد زدن گاو، سگ، اسب، خر و شتری که به انسان لگد می زند، کتک زدن حیوانات از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب لگد زدن می تواند باشد.
در حالت کلی دیدن لگد زدن در خواب نشانه این است که امور شما، سخت خواهد شد و مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد.
به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب لگد زدن را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله محمد بن سیرین، امام صادق، اسماعیل بن اشعث، ابراهیم کرمانی، یوسف نبی و آنلی بیتون آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید. در ادامه با تعبیر دیدن لگد زدن در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.



تعبیر خواب لگد خوردن و زدن

از دیدگاه محمد بن سیرین اگر کسی در خواب مشاهده کند که به دیگران لگد زده است اوضاع و احوال کسی که لگد خورده است به شدت بد خواهد شد. تعبیر دیگرش این است که مورد احترام قرار خواهید گرفت.
به روایت امام صادق تعبیر لگد زدن در خواب این است که بیننده خواب در کارهایش دچار نقص و اشکال خواهد شد و بسیار ضرر خواهد کرد و غم و اندوه به سراغش خواهد آمد و زنش به فساد کشیده خواهد شد.

تعبیر خواب لگد زدن استر

از دیدگاه یوسف نبی لگد زدن استر در خواب نشانه مال و ثروت است.

تعبیر خواب لگد زدن اسب

دیدگاه بن سیرین در این مورد این است که اگر در خواب مشاهده کنی که اسبی در حال لگد زدن به تو است نشانه این است که در کارهایت دچار نقص و اختلال خواهی شد.
اسماعیل بن اشعث در این مورد می گوید: تعبیر خواب لگد زدن اسب به انسان این است که زنش پنهانی به انجام کارهایی مشغول می شود.
دیدگاه آنلی بیتون در این مورد این است که اگر کسی در خواب مشاهده کند که اسبی به او لگد می زند بیانگر این است که به خواستگاری کسی می رود که جواب خواستگاری اش منفی می شود همچنین به علت نداشتن سلامت کافی دوران بیماری را سپری خواهد کرد.

تعبیر خواب لگد زدن اسب وزیر

تعبیر گری در این باره می گوید: اگر در خواب مشاهده کنی که اسب وزیر به تو لگد زده است بیانگر این است که آن وزیر برکنار خواهد شد.

تعبیر خواب لگد زدن اسب پادشاه

از دیدگاه ابراهیم کرمانی اگر در خواب مشاهده کنی که اسب پادشاه به تو لگد زده است نشانه این است که پادشاهی و فرمانروایی او از بین خواهد رفت.

تعبیر خواب لگد زدن خر

آنلی بیتون در این مورد می گوید: لگد زدن خر در خواب نشانه روابط نامشروع است.

تعبیر خواب لگد زدن قاطر

از دیدگاه آنلی بیتون لگد زدن قاطر به شما در خواب نشانه این است که شما از ازدواج کردن پشیمان خواهید شد.

تعبیر خواب لگد زدن شتر

ابن سیرین در این مورد می گوید: اگر در خواب مشاهده کنی که شتری به تو لگد می زند نشانه این است که سفر سختی پیش رو دارید که در آن دچار زحمت خواهید شد.

تعبیر خواب لگد زدن گاو

از دیدگاه ابن سیرین لگد زدن گاو در خواب نشانه ضرر و زیان است.

تعبیر خواب لگد زدن به دشمنان

با دیدن این خواب بسیار ثروتمند خواهید شد.

تعبیر خواب لگد زدن به دوستان

اگر در خواب مشاهده کنی که به دوستت لگد میزنی نشانه این است که آن دوست به شما کمک خواهد آمد.
منبع : baronak.com/9987-tabire-khab-lagad-zadan/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر