۱۳۹۹ تیر ۲, دوشنبه

طرز تهیه شیر طالبی به سبک و روش کافی شاپی

طرز تهیه شیر طالبی به سبک و روش کافی شاپی

طرز تهیه شیر طالبی خوشمزه و بازاری در منزل مرحله به مرحله و علت تلخ شدن شیر طالبی
دستور تهیه شیر طالبی خوشمزه با بستنی مرحله به مرحله
شیر طالبی یکی دیگر از نوشیدنی هایی خوشمزه و پرطرفدار ویژه روزهای داغ تابستانی می باشد. مواد اصلی شیر طالبی شیر ، شکر و طالبی می باشد و شما می توانید به دلخواه بستنی هم اضافه کنید.
به هر حال اگر هوس درست کردن شیر طالبی کافی شاپی در منزل کرده اید ما در بخش انواع نوشیدنی های سایت بارونک، طرز تهیه شیر طالبی کافی شاپی را به صورت کامل آماده کرده ایم که در ادامه می بینید.


مواد لازم شیر طالبی
طالبی شیرین یک عدد متوسط
شیر 2 پیمانه
یخ خرد شده  به میزان لازم
شکر  به میزان لازم
بستنی  به دلخواه
مراحل تهیه شیر طالبی
1. برای این کار طالبی را پس از شستن پوست می گیریم و در ابعاد کوچک خرد می کنیم. حالا طالبی های خرد شده را در یک ظرف کنار هم می چینیم و بعد به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار می دهیم. طالبی های خرد شده را روی هم انبار نکنید.
2. بعد از 30 دقیقه طالبی یخ در بهشتی را به همراه شیر + شکر + یخ در مخلوط کن می ریزیم و بعد از گذاشتن درب مخلوط کن، آن را روشن می کنیم و خوب همه مواد را باهم میکس می کنیم.
3. سپس شیر طالبی آماده شده را در لیوان های سرو می ریزیم و بعد سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این شیر طالبی های خوشمزه و گوارا لذت ببرید.

البته اگر رژیم غذایی ندارید می توانید برای هر لیوان مقداری بستنی سنتی یا بستنی طالبی اضافه کنید تا شیر طالبی خوشمزه تری داشته باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر