۱۳۹۹ خرداد ۲۷, سه‌شنبه

تیرامیسوی توت فرنگی ایتالیایی را به این روش درست کنید

تیرامیسوی توت فرنگی ایتالیایی را به این روش درست کنید

طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله، tiramisu tootfarangi
دستور تهیه تیرامیسو توت فرنگی مرحله به مرحله
تیرامیسو توت فرنگی یک نوع دسر لایه ای خوشمزه و خوش طعمی است و شما می توانید آن را برای پذیرایی از مهمان های خود در فصل توت فرنگی درست کنید.
طرز تهیه این دسر بسیار ساده است و در صورت تمایل می توانید در کنار توت فرنگی از میوه های دیگری نظیر موز، تمشک و ... برای تهیه این دسر استفاده کنید.
به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن دسر تیرامیسوی توت فرنگی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی مجله بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر تیرامیسو توت فرنگی را آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش ساده آشپزی به راحتی در منزل می توانید دسر تیرامیسو خوشمزه و شیکی درست کنید.


مواد لازم تیرامیسو توت فرنگی
پنیر ماسکارپونه یا پنیر خامه ای  300 گرم
خامه  100 گرم
پودر قند 2 قاشق غذاخوری
آب میوه نصف لیوان
بیسکوییت لیدی فینگر به مقدار لازم
توت فرنگی به مقدار لازم
توجه کنید به جای بیسکویت لیدی فینگر می توانید از کیک یا هر نوع بیسکویت نرم دیگری نظیر بیسکویت مادر هم استفاده کنید.
مراحل تهیه تیرامیسو توت فرنگی
1. برای درست کردن تیرامیسو توت فرنگی ابتدا توت فرنگی ها را پس از شستن به صورت درشت خرد می کنیم و کنار می گذاریم.
2. حالا در یک کاسه خامه + پودر قند + پنیر ماسکارپونه را می ریزیم و با همزن هم می زنیم تا حجیم و یکدست شود. توجه کنید از خامه صبحانه یا خامه قنادی و یا خامه فرم گرفته برای تهیه این دسر می توانید استفاده کنید.
3. حالا بیسکویت های لیدی فینگر را یکی یکی داخل آب میوه می زنیم و ته ظرف خود می چینیم و بعد مقداری توت فرنگی خرد شده هم روی بیسکویت ها می چینیم.
4. و در وهله آخر روی توت فرنگی ها را با لایه ای از کرم خامه ای آماده شده در مرحله 1 می پوشانیم. شما می توانید این مراحل را برای هر تعداد لایه ای که می خواهید انجام بدهید. برای این دسر می توانید از ظرف های یک نفره یا یک ظرف بزرگ استفاده کنید.
5. پس از اتمام کار ظرف های حاوی دسر تیرامیسو توت فرنگی را به مدت حداقل 12 ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا دسر به اصطلاح خودش را بگیرد و بعد سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این دسر تیرامیسو توت فرنگی خوشمزه لذت ببرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر