۱۳۹۹ خرداد ۱۹, دوشنبه

طرز تهیه موهیتو هندوانه مجلسی و بازاری در خانه

 طرز تهیه موهیتو هندوانه مجلسی و بازاری در خانه

طرز تهیه موهیتو هندوانه به روشی خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله
دستور تهیه موهیتو هندوانه و نعنا مجلسی
موهیتو هندوانه و نعنا جزو نوشیدنی های خوشمزه ای است که می توان به راحتی در منزل درست کرد. نوشیدن این موهیتو خنک و خوشمزه در روزهای گرم تابستان بسیار لذت بخش است و برای رفع عطش بسیار موثر است. موهیتو به راحتی در منزل قابل تهیه است و می توان آن را با انواع میوه ها و در طعم های مختلف درست کرد. برای مثال موهیتو خیار و لیمو، موهیتو توت فرنگی، موهیتو هلو و ...
به هر حال اگر با طرز تهیه موهیتو هندوانه و نعنا آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه نوشیدنی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این موهیتو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش آشپزی مرحله به مرحله، به راحتی این موهیتوی خوشمزه را در منزل درست کنید.


مواد لازم موهیتو هندوانه و نعنا
هندوانه نصف یک هندوانه
برگ نعنا به مقدار دلخواه
لیمو ترش  2 عدد
شکر به میزان دلخواه
مراحل تهیه موهیتو هندوانه و نعنا
1. برای درست کردن موهیتو هندوانه، ابتدا تکه های هندوانه را در مخلوط کن می ریزیم و پس از میکس کردن، آن را در یک الک با بافت ریز می ریزیم و فشار می دهیم تا جایی که آب هندوانه به صورت مایع خارج شود.
2. سپس در یک ظرف دیگر، آب یک عدد لیمو را می گیریم و با آب هندوانه با هم مخلوط می کنیم. بعد یک دسته کوچک برگ نعنا و چند قالب یخ درون ظرف می ریزیم و صبر می کنیم تا طعم آن ها با هم مخلوط شود.
3. وقتی که موهیتو طعم نعنا را گرفت و خنک شد، آن را در لیوان می ریزیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این موهیتو هندوانه و نعنای خوشمزه و خنک لذت ببرید.
4. در صورت دلخواه می توانید برگ نعناها را خرد کنید تا طعم آن زودتر در موهیتو حل شود.
5. اضافه کردن شکر به موهیتو هندوانه اختیاری است. زیرا که هندوانه شیرین است، اما شما می توانید در صورت نیاز چند قاشق شکر به آن بریزید وگرنه اگر هندوانه شما شیرین بود، از ریختن شکر در این موهیتو خودداری کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر